- Szczegóły
- Leszek Chmielewski
- Kategoria: Ogólne
- Opublikowano: 04 sierpień 2009
- Odsłony: 16404
Polityka Jakości
Polityka Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce sprowadza się do prowadzenia działalności w taki sposób, aby oferowane usługi dostarczane były zgodnie z ustalonymi wymaganiami dotyczącymi jakości, niezawodności i zgodnie z wymaganiami krajowych i międzynarodowych przepisów, a także prowadzenia tego zadania w sposób ciągły, przyjazny dla Pacjentów, otoczenia, środowiska pracy i z poszanowaniem środowiska naturalnego. Dla utrzymania i zwiększenia satysfakcji Pacjentów i innych stron zainteresowanych podmiot przyjmuje następujące cele jakościowe:
- oferowane i dostarczane mogą być tylko te usługi, które będą zasługiwały na uznanie, poprzez efektywne spełnianie ich potrzeb i oczekiwań z uwzględnieniem obowiązujących norm i przepisów;
- wysoki poziom jakości usługi, kompleksowa oferta usług i kultura obsługi Pacjentów są decydujące dla utrzymania konkurencyjnej pozycji działalności jako niezawodnego dostawcy dobrych jakościowo usług.
Nasze cele jakościowe osiągamy przez:
- stosowanie, rozwijanie i ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością w oparciu o normę ISO 9001:2015.
- nawiązywanie i doskonalenie współpracy z dostawcami i odbiorcami usług i materiałów;
- systematyczne rozwijanie kwalifikacji personelu;
- komunikowanie oraz uświadamianie polityki i celów szczegółowych na wszystkich poziomach zarządzania i dla wszystkich funkcji;
- planowanie środków i działania tak, aby zapewnić nadzorowane warunki odbioru, transportu oraz przechowywania i zapobiegania jakimkolwiek niedoskonałościom;
- nieustanne tworzenie odpowiednich warunków materialnych, organizacyjnych i personalnych do realizacji powyższej Polityki Jakości i prawidłowego funkcjonowania i doskonalenia SZJ, zobowiązuje się również do spełnienia wszelkich zastosowanych wymagań;
- identyfikowanie, planowanie i zarządzanie procesami, ich powiązaniami oraz systematyczną ocenę skuteczności i efektywności procesów włącznie z procesami ciągłego doskonalenia.
Szczegółowe cele dotyczące jakości są rozwijane dla wszystkich funkcji i szczebli zarządzania w szczególności obejmują cele dotyczące procesów dystrybucji i cele ciągłego doskonalenia.
Dyrektor jest odpowiedzialny za ustanowienie i kontynuowanie polityki jakości oraz przyjmuje zobowiązanie do tworzenia warunków wewnętrznego środowiska tak, aby było ono przyjazne dla pacjentów.
Ameryka, dnia 08.06.2018 r.
Dyrektor Roman Lewandowski